Mijn leven in foto #2

Ik ga elke vrijdag een Mijn leven in foto’s online zetten, en deze staat toch wel in het teken van de Lente.
 

 
Het word warmer buiten en de bloemen beginnen te groeien het word ein…de…lijk Lente! En dan krijg je ook allemaal jonge dieren, toen ik ergens heen ging zag deze familie ganzen. 
 
 Ik ben helemaal verslaafd aan strikjes naaien, ik heb er al een stuk of 10 in allemaal kleuren en printje. Het is super makkelijk en je bent met een strikje ong. 10 minuten bezig. Easy dus! Zal ik een uitleg op mijn blog zetten?
 
En als het dan eindelijk mooi weer word komen de slippers en sandalen ook weer uit de kast, maar daar horen natuurlijk fel gelakte teen nagels bij 😉 . Dus pakte ik dit neon-roze lakje van Fogan uit mijn nagellak stage.
En dan eindig ik met deze goede quote: Paris is Always a good idea. (ik heb de foto van mijn mobiel daarom is hij een beetje vreemd)
 
Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?
Geef een reactie

