Essence ticket to paradise

De nieuwe trend edition van Essence Ticket to Paradise, als ik de naam lees krijg ik meteen zin in de zon, zee en strand. Ook de producten passen goed bij de zomer, met al deze vrolijke kleuren.

 
Oogschaduw in potje € 2,89
 
De creamy/jelly oogschaduw passen allemaal super mooi bij de zomer, combineer ze of draag ze allemaal apart. En als je in de zomer wat bruin kleurt staan deze oogschaduw nog mooier.
 
 
 
01 Dive with me to the island, 02 Deep Sea Baby, 03 tropical heat
 
Lipgloss €1,99
 
Als ik deze vrolijke kleuren zie moet ik gelijk denken aan een tropisch oerwoud, met hun mooie bloemen en vogels.

01 Sun said red, 02 my treasure island & 03 dive with me to the Island
 
Lipliner 1,39
 
Deze lipliners kleuren perfect bij de lipglosjes, als je je lippen helemaal inkleurt met deze lipliners en dan je lipgloss er over heen doet. Blijft deze er extra lang op zitten, en kan je nog langer van mooie lippen genieten.
 
01 Sun Said Red & 02 My treasure Island
 
Nagellak € 1,89
 
Als je straks weer slippers draagt is het natuurlijk leuk om je teennagels weer te lakken, en met deze mooie kleurtjes gaat dat zeker lukken!
 
 
01 Dive with me to the island, 02 tropical heat, 03 Sun said red & 04 my treasure Island
 
Shimmer Powder € 2,99
 
Deze super mooi shimmer powder is natuurlijk erg geschrikt voor in de zomer. Als je dan weer een bruin kleurtje krijgt geeft deze een mooi gloed. Zelf vind de printjes in de essence powder altijd erg mooi, bijna zonde om hem dan te gebruiken :-).
 
01 Tropical Heat
 
Haar Mascara € 2,99
 
In de vorige LE van essence was er ook iets om je haar mee te kleuren, nu ook weer. Met haar mascara’s is het super makkelijk om een kleurtje in je haar te geven. En je kunt het er ook gemakkelijk weer uitwassen.
 
 
 
 
01 Rumble in the jungle, 02 Drive with me to the Island  
 
Ik vind deze LE van Essence echt super mooi! en ik ga er ook zeker iets van kopen. Deze collectie ligt vanaf half Juni in de winkel en is te koop bij kruitvat en trekpleister in Nederland en België
 
Wat vind jij er van en welk product vind jij het mooiste?
Geef een reactie

