Leven in foto #1

Dit is mijn eerste leven in foto´s, het lijkt mij leuk om jullie een kijkje in mijn leven te geven. En het is nu een mooi punt om er mee te beginnen. Want het is VAKANTIE!
 

Maar bloggers hebben nooit vakantie :-). Want het swatchen gaat altijd door, niet dat ik dit een straf vind hoor. Zoals je hier boven al ziet heb ik aardig veel nagellakken/spullen geswatcht. Dit zal je de komende tijd ook meer op mijn blog zien.
 
 En dan de iets minder leuke kant van het leven, School! Maar als je je boeken leuk kaft, maakt het de schooltijd echt veel leuker.  Ik op mijn kaft van frans een soort scrapbook gemaakt , dat is toch veel leuker dan een hele dag tegen een saaie kaft aan kijken?!
 
Zoals jullie zien vind ik het erg leuk om iets creatiefs te toen, lekker knutselen! Ik heb mijn mobielhoesje ge tape-it, en het heeft een super leuk effect gegeven. En is ook nog een super goedkoop.
 
Als je dan aan het einde van de week aan gekomen bent is shoppen ook geen straf meer toch ;-).  
Geef een reactie

