Tease lipsticks

Ik was dinsdag bij de big-bazar en zag daar lipsticks staan, ze vielen voor mij meteen op door hun mooie koker. Die is zwart mat en dat geeft wel iets chique.
En wat altijd fijn is ze zijn niet op dieren getest!
 

De meest linkse is een koraal/licht roze kleur met een subtiele gouden shimmer er in, en de rechtse is een licht bruine kleur zonder shimmer maar ook niet mat.

 Het zijn 2 erg mooi en aparte kleuren, alleen toen ik ze uit pakte zag ik dat de roze waarschijnlijk in mij tas een beetje beschadigt is.

Ze zijn erg goed gepigmenteerd voor maar 1 euro, dat had ik niet verwacht. De roze geeft iets meer kleur dan de bruine.
Ik heb er één ding aan op te merken ze blijven niet lang zitten, maar dit had  ik ook niet echt verwacht.

Te koop bij de big-bazar
1 euro

Geef een reactie

