Max & More nagelstickers

Zoals jullie misschien merken ben ik in een nagel bui. Ik koop veel dingen die met nagels te maken hebben, en toen ik in de action kwam kon ik deze nagelstickers natuurlijk niet laten liggen. En voor maar 59 cent wil ik ze wel uitproberen

 
Ik kon kiezen uit 5 verschillende designs, en koos deze regenboog variant omdat ik dat gelopen avond naar een feest ging. In de verpakking zien ze er heel mooi uit, maar je weet nooit wat de kwaliteit is bij de action.
Dit zijn ze super leuke kleurtjes en geschikt voor een feest. Maar natuurlijk ook gewoon voor zo.
Er zitten 14 stickers in maar ik heb maar de helft gebruikt met mijn korte nagels.
Ik begon met plakken, en toen begon het al. Ze scheuren super snel dus je moet echt heel voorzichtig zijn. En als je snel de deur uit moet zou ik het ok niet proberen, je hebt echt wel even de tijd nodig!
 
Maar als het er dan opzit geeft het wel een super leuk eind resultaat! En voor de prijs moet je ze zeker niet laten liggen.
 
Te koop bij: Action
0,59 euro
Geef een reactie

