Essence That’s what i mint!

That’s what i  mint! is één van de 4 (nieuwe) lakjes uit de voorjaarscollectie van essence. Mint groen is deze lente/zomer een kleur die je vaak terug ziet komen. En het is natuurlijk altijd leuk als daar een budget verzie van is :-).

Op de foto lijkt dit lakje net licht blauw, maar in het echt is hij echt mint groen. Ik vind het een erg mooi lakje. Mijn vorige mint groen was op dus ik dacht laat ik maar eens een nieuwe kopen. Want hij staat er mooi bij mijn nieuwe outfit.
 

Zoals we gewend zijn van essence heeft het  een breed kwastje, en ik vind het nog steeds erg fijn lakken.

 
Hij is dekkend in 2 dunne laagje, en blijft 3 volle dagen op je nagels zitten. Sorry trouwens voor mijn korte nagels, maar ze breken als ze eindelijk lang zijn af.  
Geef een reactie

