OOTD: Lente!

Dit is mijn eerste outfit of the day. Het is een lente look met allemaal nieuwe kleding die je ook al in  de Shoplog hebt kunnen zien.

Dit is mijn hele outfit, zo als je ziet ben ik niet echt een fotomodel :-).
De kleren die ik aan heb:
– Poezenshirt H&M 9,95
– Lichtblauwe broek H&M 14,95
– Vestje Hema 10,00
– Oorbellen Action 1,50
Dit is de broek het is een lichtblauwe skinny jeans en zit super fijn! Het past ook goed bij de lente en is lekker vrolijk. Op deze foto lijkt het net alsof ik hele dikke benen heb . Hihi

Miauw! Hihi dit is mijn shirt met het poesje er op. Ik vind hem zo schattig. Het shirt heeft korte mauwen, maar omdat het nog net niet warm genoeg is om het zo te dragen heb ik er nog een vestje over heen.

Geef een reactie

