Leuke paas nailart

 

Het is pasen en dan is het natuurlijk leuk om iets vrolijks op je nagels te hebben. Ik heb vandaag een nailart gemaakt, en veel plezier bij het nagellakken!

 

 
Dit zijn alle lakken die ik gebruik. Als basecoat gebruik ik de transparante lak van lancome. de kleuren zijn groen en blauw van mis sporty, de gele en de mint groene van de Etos, de roze is 106 free hugs van essence
De lila is nummer 64 en witte nummer 11 van safron en de oranje stripper en de topcoat van action. Maar je kan natuurlijks alle kleuren gebruiken die jij mooi vindt.
Je lakt eerst al je nagels in een andere kleur, ik heb overal 2 dunne laagjes op gedaan. Zorg wel dat dit goed droog is voor de volgende stap.
Nu zet je op alle nagels witte polka dots behalve op de nagel van ringvinger. Op die nagel maak je een grote gele stip en daar onder een klein driehoekje. Dit is het lijfje van een kuikentje. Nu laat je alles weer goed drogen.
Als alles goed droog is maak je het gezichtje van het kuikentje. Je zet 1 oranje streep als de snavel en 2 zwarte stippen voor de ogen. Dan maak je het eierdopje, dit heb ik gedaan met een satéprikker zodat je mooie strakke lijntjes krijgt (Dit is mijn rechter hand die lukt nooit zo heel goed).
Als aller laatste doe je er nog een laagje top-coat over heen en dan zijn je nagels klaar!
Geef een reactie

