Prijs van Parfumerie.nl

Zoals je in de titel al kunt zien heb ik een gewonnen van parfumerie.nl. Het is een beauty-box met allemaal dingen er in. Als je mijn youtube ok volgt dan heb je daar de unboxing ook al kunnen zien.
Van een aantal artikelen zullen misschien nog revieuws op de site komen.

Dit is wat ik zie als ik de doos openmaak. Het ziet er allemaal erg leuk uit. Ik ben zo’n persoon die het grootste en mooiste bewaart voor het einde. Dus ik begon bij het oranje doosje.

 Dit is de Body-splash van Brunotti Sun Fragrance. Hij ruikt erg lekker en geeft ook meteen iets verfrissends. Hij lekker fris, en dat heb ik graag in de zomer.Van dit flesje krijg ik ook meteen zin in de zomer!

Dan zie ik een doosje Balenciaga Paris. Voor mij nog een onbekend parfum merk. Als ik het doosje oppak voelt het wel erg licht dus er kan zo ie zo geen parum in zitten. Dit is een leren armbandje. Het is zo’n lange armband die je dan meerdere keren om je pols doet. Mijn broers eerste reactie was” Heb je een hondenriem aan je arm?” :-).

Dit is een transparante nagellakje van lancome.
Het zorgt er voor dat je nagels witter zijn, en het werkt echt!
Ik vind het een erg mooi lakje, het ziet er ook best wel chique uit. Hier komt ook nog een revieuwen van.

En het grootste vor het laatste! Dit is een setje van Givenchy Play. Het parfum flesje ziet er erg grappig uit hetis een MP3 speler. En dat je er nog een toilettasje bij kreeg is natuurlijk super leuk!
Ik ben hiet ook erg blij mee. De geur is iets zwaarder dan ik normaal op heb, maar voor feestjes natuurlijk super goed. De pafum en de body lotion reuken precies het zelfde.

Er zit ook nog een proefmonster van jimmy choo Flash bij. Dit vind ik een erg lekker parfum.

Ik ben erg blij met alles. Hoe vinden jullie de website?
En zoals je ziet heb ik een andere manier van fotograferen gebruikt( Met verschillende gekleurde achtergronden) hoe vinden jullie dit. Storend of juist leuk?

Geef een reactie

