Nagels routine

In dit artikel ga ik vertellen wat ik allemaal doe als ik mijn nagels verzorg. Het zijn allemaal butget spullen die ik gebruik.

Dit zijn al mijn spullen die ik gebruik bij mijn nagel routine. Het zijn niet echt veel spullen, maar ik verzorg mijn nagels nog niet uitgebreidt.

 Ik begin altijd met nagellak remover.Ook als ik geen nagellak op mijn nagels heb, omdat je met nagellakremover ook je nagels ontvet. Ik gebruik de nagellak remover van het kruidvat en ik ben er erg tevreden over.

Stap 2 is mijn nagels vijlen en mijn nagelriemen terug duwen. Ik gebruik de Studio nails 2 way profi file-soft vijl van essence.
De 2 stappen zijn shorten en shapen. Ik vind hem erg prettig en gebruik hem ook vaak. Voor mijn nagelriemen gebruik ik een houten bokenpootje ook van essence. Ik gebruik altijd een houten bokkenpootje omdat die hygienischer zijn. Hierdoor krijg je minder snel ontstoken nagelriemen.

Stap 3 is een versterkende nagellak op doen. Dit is de Yves Rocher nagelverterkende basecoat. Hij is bijna op zo als je ziet, dus als je nog een andere goede nagelverstekende nagellak weet laat het mij weten.

 
Als allerlaatst doe ik deze handcreme op. Dit is de Vaseline Hand+Stronger nails handcreme. Ik gebruik hem nu 3 weken en ben er erg tevreden over. Maar of hij nou ook echt je nagels sterker maakt? Dat weet ik nog niet, misschien kom ik daar later wel achter.
 
Dit is mijn nagel Routine. Hebben jullie nog tips over producten? Of vragen? Stel ze hier onder.

Geef een reactie

