Essence Absolutely nature

Elke dag schrijven in de vakantiedat had ik jullie belooft. Maar waar zijn die artikelen van gisteren en Donderdag?
Ik ben het gewoon vergeten ik ben naar verjaardagen geweest naar de stad en dan ook nog huiswerk. Het lukte niet. Sorry :-(!

Maar toen ik in de stad kwam vond ik in de kortings bak van het kruidvat alle essence producten die uit de schappen ging. Daar tussen lag ook deze oogschaduw.

Dit is 51 absolutely nature, een mooi licht bruin kleurtje met een licht sparkeling effect.
En zoals de naam als zegt is het echt een nude kleur. Ik vind die spiraal in essence oogschaduw zo grappig :-).
Hij dekt niet zo heel goed maar hier door krijg je een heel suptiel kleurtje. Ik ben er erg blij mee.
 
Hij ligt niet meer in de schappen maar als je in jouw kruidvat een kortingsbak hebt staan zou ik er zeker een in kijken.Want hij is maar 0,50 euro!
 
 

 

Geef een reactie

