De huishoudbeurs

Ik ben gisteren naar de huishoudbeurs geweestmet mijn moeder en vriendinnen. Het was echt super leuk. Het is in de Rai en elk onderdeel heeft zijn eigen hal. Je had 4 hallen 1. Fashion & Beauty 2. Home sweet Home  3. Eten 4. Home en 5. Events.

Wij begonnen bij Fashion & Beauty dat vond ik zeker de leukste hal. Je had allemaal stands een soort mini winkeltje. Als je binnen komt zie je meteen een grote miss etam , de tuinen en pandora. Je weet niet waar je als eerste heen  moet. En wij zijn toen maar gewoon rond gaan lopen.
Toen zijn we als eerst bij Vogue ( De douch spullen enz.) naar binnen gegaan, daar deed ik al een nieuwe ontdekking. Ze hebben ook mannen shampoo’s en zeep ( Oké best wel erg dat ik dit nog niet wist). Daar heb ik een nieuwe shampoo en douchgel gekocht. We gingen verder je ziet veel heel veel en dat is niet overdreven. Elke keer als ik sieraden zag ging ik daar naar binnen. Oke stop ho! Dit klinkt net als of ik super veel dingen heb gekocht, maar ik heb maar 4 dingen gekocht. Niet veel dus.

Een van de leukste stands vind ik fogan ( Ja van fogan.nl) Alle make-up was daar 1 euro en het was ook super druk! Je kon niet normaal lopen en kijken wat er was te veel mensen dus.
Daar heb ik 1 ding gekocht een Neon roze nagellakje.

Veder uit de drukte gingen we even zitten om een bossche bol te eten (Ik hou van die dingen).
Dan als je verder loopt kwam je al in de Home Sweet Home hal. Daar was niet zo super veel interesants. Behalve 1 ding ze hadden een stand met allemaal tassen, portomonees, Etui’s en  toilettassen van Paul frank, onille en oilily. Daar heb ik een agendahoes gekocht (Ik weet niet hoe die dingen echt heten)

 
 
Toen zijn we nog de andere hallen gaan bezoeken. Die waren ook niet echt super interesant, maar het was wel een leuke dag.
Aan het einde zin we weer terug gegaan naar Fashion & Beauty. Daar vond ik deze leuke neon roze oorbellen (Ik weet niet meer waar ze vandaan komen). En daar heb ik voor mij zusje nog dunnen neon armbandje gekocht.
 
 

En toen was de dag al weer voorbij.
Als je nog kaartjes weet te regelen zeker doen want het is er erg gezellig.

Zijn er van jullie ook naar de huishoudbeurs geweest? En hoe vonden jullie het?

Een gedachte over “De huishoudbeurs

Geef een reactie

