Oeps!?

Ben ik op mij blog aan het kijken, zie ik dat het al een week geleden is dat ik een artikel heb geplaatst. Wat is er mis gegaan? Waar zijn die andere 2 artikels gebleven van afgelopen week?

Zie ik dat ze niet online zijn gekomen sorry hier voor :-(.
Maar ik heb nu vakantie en wil elke dag een artikel gaan plaatsen hoop dat ik het hiermee goed kan maken :-).

En ik wil ook elke week een artikel over mijn leven gaan plaatsen, dus iets dat ik die week heb gedaan of gezien. Of iets waar ik mee zit en jullie mening wil. Dit leek mij wel een leuk idee, en ik ga vandaag al beginnen wat ik ben naar de huishoudbeurs geweest. Kijk dus snel bij mijn volgende post.

Geef een reactie

