Sans-online bloggers battle

Steeds meer mensen shoppen online ik ook. Gisteren kwam ik echt een super leuke site tegen.

 
Ze hebben super leuke kleding van bekende merken zoals Vera Moda, Only(Vind ik zelf een super leuke winkel), Vila, pieces en nog veel meer. Dus we hoeven nu nooit meer te gaan stadten. Ook al vind ik dit ook erg leuk om te doen.
 
Toen ik een beetje rond ging neuzen stond er een soort win actie op de website: Een bloggers battle.
En zo’n uitdaging ga ik graag aan.
Vooral als je weet wat de prijs is…. 500 Euro!!!!! Nee ik maak echt geen grapje 500 Euro. Daar kan je echt super leuke dingen van kopen een nieuwe broek met bijpassend shirt…. Sorry ik was een beetje aan het dromen (maar dat vind ik ook niet gek) 
Dus ben ik maar aan de slag gegaan.
 

Een collage vol Mode/Stijl!(Die hartje zeggen wat ik van de site vind)
Ik hou van moustache en leggings! 

 Dit zijn mijn 2 favorieten van de website
 
Iedereen kan natuurlijk mee doen aan deze battle, Je kan hier alle informatie vinden.
Ik hoop dat jullie ook even gaan kijken en mij en de andere uitdagen. Want wie wilt nou geen 500 euro shop te goed?!!
2 gedachtes over “Sans-online bloggers battle

Geef een reactie

