DIY: Mobiel hoesje/cover versieren

En weer een DIY. Ik ben de laatste tijd steeds creatiever geworden, en vond mijn mobielcover saai. Op school zat ik meer na te denken hoe ik hem op kon pimpen dan dat ik echt bij de les was ;-).

Wat heb je nodig:
– Verschillende kleuren nagellak
– Plakband
– Een kwast(Om dunne lijnen mee te zetten)
– Een wit papiertje

Je begint met je hoesje in een kleur te lakken die jij leukt vind. En die het lieftst goed denkt! Dit is je basis kleur. Zorg dat dit goed droog is voor je gaat beginnen met de volgende stap!!!


Dan plak je met plakband een zigzag patroontje op je hoesje. (Of een ander patroontje, net wat jij zelf leuk vind). Als je hiermee klaar bent lakt je tussen het plakband de kleur die jij leukt vind. Al tijdens het opdrogen van deze kleur trek je voorzichtig het plakband er af. Als je dit niet doet heb je de kans dat je de kleur mee trekt.

Dit is dan je resultaat.

Als deze kleur weer goed droog is kan je hem nog versieren met steentje, nog een kleurtje nagellak of glitter etz. Als je helemaal klaar bent doe je er nog een laagje topcoat overheen om er te voorzorgen dat het patroontje langer blijft zitten.(als je een matte kleur wilt kies dan voor matte topcoat).

En dan ben je klaar! Een leuke en goedkope manier om je hoesje leuk op te pimpen.
Ik heb blauw wit en groene nagellak gekozen. Maar je kan natuurlijk alle kleuren gebruiken net wat je zelf leuk vind en wil.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en dat ik jullie op een idee heb gezet om je hoesje leuk te maken.

Geef een reactie

