Essence i love bad boys & hazelnut cream pie

Ik heb op 31januari nog snel 2 lakje van essence gekocht. Die waren toe nog met 50% korting:-).
Ik ben er zelf erg tevreden over en ben dan ook blij dat ik deze 2 heb gekocht.
Sorry voor het slechte kwaliteit van de foto’s

                           127 I love bad boys
                         Ik vind het een erg mooi blauw kleurtje en dekend in 2 laagjes.
Er zit een donker blauwe simmer in en dit zie je niet vaak in deze lakjes. 
Hier zie je goed de blauwe shimmer er door heen.
01 hazelnut cream pie
Dit is mijn eerste echte nude lakje :-0.
Ik vind hem erg mooi het lijkt mischien gewoon een cream kleur,
maar er zit ook nog een mooie paarse glans in. Deze kleuren combinatie is echt super mooi!
Het is dekend in 3 laagjes
Ondertussen ligt de nieuwe voorjaar collectie al in de winkel, en ik ben ook een beetje laat met dit artikel schrijven sorry hiet voor maar ik hoop dat jullie het als nog leuk vinden.

Geef een reactie

