Tag : 15 gekke vragen over mij!

He allemaal,
Sorry dat ik lang geen blog gepost heb.
Maar ik had heel veel proefwerken en so’s, maar dat is nu allemaal weer voorbij.

Ik vond het een leuk idee om mij een beetje voor te stellen in een vorm van een tag.
Dus hier komt hij:

– 1 Wat is een gekke bijnaam die je familie vaak gebruikt?
Mijn vader noemt mij altijd jean-pan.
En voor de rest niet echt gekke bijnamen. Maar wel jenfy, jenfydepenfy, jenny-penny
– 2 Wat is een rare gewoonte die je vaak herhaald?
Ik laat echt maar dan ook echt alles vallen!
 – 3 Heb je fobiën?
Nee niet echt ik ben wel bang voor kleine insecten.
 – 4 Welk liedje vind je stiekem geweldig en zing je altijd keihard mee als je alleen bent?
De liedjes van Grease
– 5 Waar erger je je aan bij mensen?
Als jij naast mensen staat en ze dan beginnen te roken.
– 6 Wat is een rare gewoonte als je zenuwachtig bent?
Niet echt een rare geoonte maar ik ga op alles tikken.(en mensen worden echtgek van mij:-))
– 7 Aan welke kant van het bed slaap je met je hoofd?
Mijn bed staat tegen de muur aan en ik kijk altijd naar de muur.
– 8 Wat is je eerste knuffel en de naam ervan?
De eerste knuffel die ik echt een naam gaf was een pelikaan die heet gakgak.
– 9 Wat bestel je altijd bij de Starbucks?
Jullie gaan mij nu heel hard uitlachen. Ik ben nog nooit bij starbucks geweest.
– 10 Welke ‘beautyregel’ vertel je altijd door maar verwaarloos je zelf?
Haal je make-up eraltijd goed af.
– 11 Welke kant kijk je uit onder de douche?
Ik kijk naar voor og naar de grond.
– 12 Kan je iets geks met je lichaam?
Ik heb hele flekcibelle vingers. En alijd als ik opsta knakt er wel wat.
– 13 Wat is je lievelingseten dat heel ongezond is, maar je toch blijft eten?
Cocolade!!!!
– 14 Wat is je stopwoord?
Weet ik veel. Dat zinnetje zeg ik echt te vaak
– 15 Tijd om te slapen, wat trek je aan?
Ik slaap zomers gewoon in een hempje met een kort broekje/of zonder broekje.
En in de winter slaap ik in een shirt met korte mouwen en een broek.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. En nu niets meer gekke dingen van mij te weten zijn gekomen.
Er komt misschien ook nog een filmpje over.

Geef een reactie

