essence nieuwe producten voorjaar deel 2

Gistren heb ik deel 1 van al deze producten al laten zien, en hier komt deel 2.
Dit zijn allemaal nagelproducten.
Van nagellak naar gliters van gliters naar nailarts dus kijk lekker verder.

Nagellak:

Colour & Go lakken € 1,70

      145 flashy pumpin 146 that’s whit i mint



147 miss univers 148 promm-berry

149 hello marshmallow! 150 upper green side

151 We roch the green!
07 ice,ice baby 08 peach & cream
Nail art twins reloaded € 1,59 per stuk
 
01 Edward & Bella


02 Romeo & Julia



03  carrie & mr big
Nail art cracking topcoat € 1,89

07 crack me! white 08 crack me! peachy


Nail art special effect toppers € 1,89

15 glitter on me 16 cool breeze
Nail art magnetics nagellak € 1,99
10 witch you were here 11witches come true
Nail art magnet € 1,89
Nail art magneet pen € 1,89
Protecting base & top coat € 1,99
Nail art multi effect borsteltje € 1,69
Nail art decoretion kit € 2,59
XXL nail protector en nail reapair € 1,99 en € 1,89

studoi nails easy 2 polish manicure helper € 1,89

Studoi nails better than gel nails nagelvijl € 1,40

Wat vinden jullie nou van de hele collectie?
Ik vind dat er zeker leuke dingen tussen zitten. Ik ga zeker de easy 2 polish uit proberen.

Heb jij nog dingen die je op mijn blog wilt zien of heb jij leuke ideen zet dat dan hier onder neer.


Geef een reactie

