Catrice Sold Out For Ever

Ik weet zeker dat jullie het ook wel hebben gemerkt dat alle nagellak van Catrice nu voor de helft van de prijs is. Dus moest ik natuurlijk wel wat kopen.
Ik heb tot nu toe 1 lakjes gekocht. Maar ga vandaag nog effe shoppen!

Dit is hem het is een mint groen kleurtje die veel mensen hebben.
Ik vind hem erg mooi en de kwastjes van Catrice nagellak is ook altijd lekker groot.
Er zit 10 ml. in en voor de prijs is dat best veel.
Ik heb het geswatsht en hij dekt in 2 dunnen laagjes.
Hij heeft een klein beetjes een shimmer maar dat valt niet op.
Ik ben er erg blij mee en ook echt een aanrader.
Te koop bij kruidvat en trekpleister
normaal €2,70
nu 50% € 1,35
Geef een reactie

